13.3.12

My source of inspiration

Να κάτι που έφτιαξα χτες το βράδυ για μια από τις εβδομαδιαίες προκλήσεις του two peas in a bucket.Ήθελα από καιρό να κάνω κάτι σε άσπρο μαύρο.Τελικά υπερίσχυσε το γκρι αλλά δεν πειράζει μια και το αγαπώ ιδιαιτέρως κι αυτό.
 

Χρησιμοποίησα τα φανταστικά χαρτιά της echo park που μου στείλανε από το scrapbooking.gr,το δωράκι δηλαδή που κέρδισα στην τελευταία πρόκληση που είχα λάβει μέρος στο get creative.Για να πω την αλήθεια δεν ήταν δωράκι αλλά δωράρα(γιούχουυυυ) με όλη τη συλλογή χαρτιών συν ένα σωρό διακοσμητικούλια(τα τσίκιρ μίκιρ που λέει η αδερφή μου).Ευχαριστώ πολύ και το get creative και το scrapbooking.gr
Επίσης ευχαριστώ(ελπίζω να μη γίνομαι κουραστική)όλες εσάς τις καινούργιες μου φιλεναδούλες που με κάνατε και γέλασα τόσο πολύ με τα τέλεια σχόλια σας στην προηγούμενη ανάρτηση.
Επιπλέον αποφάσισα να γράφω συνοπτικά στα αγγλικά το περιεχόμενο της ανάρτησης για ευνόητους λόγους(ξεκινώντας την επόμενη φορά)
Τσουφ,δεν ξέχασα τις ερωτήσεις.Θα επιμεληθώ του θέματος μόλις ξεμπλοκαριστώ από κάτι δουλειές που με πιέζουν αυτή τη βδομάδα.
Πολλά φιλιά σε όλες σας.Ματς.
 



8 comments:

  1. Το γκρι είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα και πολύ ευχαριστεί τα ματια μου όταν το βλέπουν! Από τους καλύτερους συνδυασμούς με το ανθρακί και το πρασινο-πετρόλ. Βλέπω τις συνθέσεις σου και αναπολώ τις εποχες μου στο clean & simple! Ευχαριστώ για την έμπνευση! :)
    Καλή επιτυχία στην πρόκληση!

    ReplyDelete
  2. απίστευτοι συνδυασμοί χρωμάτων...τι άλλο να πώ....μένω πάντα με το στόμα ανοικτό όταν κοιτάω τις συνθέσεις σου...είναι απίθανη λοιπόν και αυτή! ε ναι, θα βαρεθείς να το διαβάζεις αυτό το σχόλιο, απο εμένα τουλάχιστον!
    καλή επιτυχία στην πρόκληση!

    ReplyDelete
  3. Ειλικρινά θαυμάζω απίστευτα το στυλ σου. Είναι τόσο ιδιαίτερο και ξεχωριστό. Ακόμη μια φορά μια ξεχωριστή και ιδιαίτερη σύνθεση. Η πινελιά του πράσινου μέσα στο γκρι είναι φοβερή επιλογή. Καλή επιτυχία!
    Υ.Γ.1 Ειλικρινά με συγκίνησαν και με ξάφνιασαν τα λόγια σου για τη σύνθεσή μου. Χίλια ευχαριστώ. Το εκτιμώ πολύ.
    Υ.Γ.2 Έχω κι εγώ απίστευτα σγουρά μαλλιά που με ταλαιπώρησαν όλα τα χρόνια της εφηβείας μου. Να φανταστείς είχα κάνει περμανάντ(!!!) για να είναι λιγότερο σγουρά!!! Στο τέλος συμβιβάστηκα και τα αποδέχτηκα. Δεν έχω το κουράγιο να τα ισιώνω ούτε καν στο κομμωτήριο.

    ReplyDelete
  4. λιτη και πανεμορφη!

    ReplyDelete
  5. What a cool layout! Love the color scheme!

    ReplyDelete
  6. Καλησπέρα Έλενα! Αααχ κάθομαι και χαζεύω τις συνθέσεις σου, οι οποίες είναι εξαιρετικές!!! Πόσο καλά τα συνδυάζεις όλα και η σύνθεση είναι καθαρή και λιτή, πόσο πολύ σε θαυμάζω!!! Δεν νομίζω να το καταφέρω ποτέ αυτό. Φιλάκια

    ReplyDelete
  7. οι συνθέσεις σου είναι μοναδικές!!!!καλή σου μέρα!!!

    ReplyDelete
  8. Πραγματικά και έγω κάθε φορά που σχολιάζω στο blog σου νιώθω ότι επαναλαμβάνομαι αλλά τι να κάνω που όλες τι συνθέσεις σου τις βρίσκω υπέροχες......Τι να κάνω????
    Καλή επιτυχία!

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

friends

Search This Blog