12.12.12

Just before christmas

Φέτος αποφασίσαμε να μη στολίσουμε δέντρο.Εχμ.....δηλαδή δεν έχουμε αγοράσει δέντρο......Μη βιαστείτε να μας κακοχαρακτηρίσετε.Πρώτον δεν έχουμε που να το αποθηκεύσουμε(μεγάλη πληγή)και πάντα αγοραζα κλαδια πευκου και κλαδιά γκι αντί του δέντρου.Δευτερον τα φετινά χριστούγεννα δε θα είμαι καν στο σπιτάκι μου(σε μερικες μέρες θα μετακομίσω στη Λάρισα,για να είμαι κοντά στο νοσοκομείο, μπας το μωρό ερθει νωρίτερα και για παν ενδεχόμενο).

Παρ' όλα αυτά έχουμε κρεμάσει πάνω στο κουρτινόξυλο τα λαμπάκια(ιδέα Κλεοπάτρας.....ευχαριστούμε....) και δέσαμε με σπάγγο τα αγαπημένα μου πάνινα στολίδια απο τους κρίκους της κουρτίνας.Λέω ''έχουμε'' γιατί η αγάπη μου είναι ψηλη και φτάνει να το κάνει χωρίς σκάλα.Αυτή η αντρική εμπλοκή βέβεαια έχει μοιραίες συνέπειες στη γαλήνη του σπιτιού μας.(χα!μου θυμίζω τη μαμά μου πάνω από το κεφάλι του πατέρα μου,καθώς εκείνος σουβλίζει το αρνί κάθε πάσχα...αλλά αυτή είναι μια ιστορία που θα σας την πω μια άλλη φορά).Προς το παρόν, δε θα το σχολιάσω περαιτέρω.

Αυτά τα παραπάνω στολιδάκια είναι στη φωτό που χρησιμοποίησα για τη σελιδα μου.Την έφτιαξα  για τη χριστουγεννιάτικη πρόκληση του scrapbooking in greece.


 Να ευχαριστήσω τη Μαρία για το πακετάκι με τα τέλεια πραγματάκια που έκοψε για μένα    στο precious( όπως το αποκάλεσε-δικαίως- η  Νατάσα Τσουφ ) silhouette cameo!!!!


 
Αυτά για σήμερα.
Ματς μουτς.

12 comments:

  1. Ελενα μου... βρίσκω πανέμορφο τον στολισμό... και την σύνθεση σου... και σε λίγο καιρό θα έχεις και το ομορφότερο στολίδι :) με το καλο και χαρούμενες γιορτές <3

    ReplyDelete
  2. !!!!!!!!!!!υπέροχη!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. that work is great :) just perfect. I love to look at your works :)

    ReplyDelete
  4. Hello Elena, just discovered you through the SC gallery. Absolutely love your style. Keep rocking.

    ReplyDelete
  5. Το ωραιότερο και most precious στολίδι έρχεται πολύ σύντομα!!αλλά μην νομίζεις οτι θα γλυτώσεις το δέντρο, ένας λόγος παραπάνω του χρόνου! χιχι!
    Η σύνθεση σου είναι τέεελεια, μου αρέσει πολύ το θέμα της και το ότι έχει και διακοσμητικά απο τις σκραπό-φιλενάδες σου!!Μου αρέσει επίσης το ότι 'έπαιξες' και λίγο με το sketch χωρίς όμως να ξεφύγεις και πολύ!!
    Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου αυτόν τον μήνα στο SIG, εύχομαι να σε βλέπουμε πιο συχνά αν και φαντάζομαι οτι σε λίγο καιρό αυτό δεν θα είναι και πολύ εύκολο! Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  6. Πολύ όμορφη δουλειά Ελενα. Δεν πειράζει - του χρόνου το δέντρο μαζί με το ζουζουνάκι σου. Όλα να πάνε καλά και ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο scrapGreece!

    ReplyDelete
  7. Αυτή η σελίδα είναι το κλικ που χρειαζόμουν για να ξαναπιάσω τα ψαλίδια μου!
    Την λατρεύω!Όπως λατρεύω και τα χαρτιά που χρησιμοποίησες!
    Το precious δεν το χρειάζεσαι εσύ παιδί μου.Αυτά τα χεράκια κάνουν θαύματα με το τίποτα!Καταπληκτική Έλενα μου!
    Καταπληκτική!

    ReplyDelete
  8. Εντάξει. Για άλλη μια φορά υποκλίνομαι. Απίστευτη σύνθεση, και τα στολίδια πανέμορφα... αχ, οι σκάλες είναι απολύτως απαραίτητες στο σπίτι μου! Να σου πω, δεν θα σε χάσουμε όταν θα είσαι Λάρισα, έτσι; Θα μας κάνεις ανταπόκριση, εεεεε;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φυσικά,δεν πάω πουθενά χωρίς το λαπτοπ!!!

      Delete
  9. Κοπελία ακόμα μια φορά ζωγράφισες!!!! τα δε υφασμάτινα στολιδάκια σου τα ερωτεύτηκα!!!! Με το καλό το μπεμπέ και όπως λέει και η Νατάσα προσπάθησε να μην σε χάσουμε γιατί θα μας λείψεις ;)

    ReplyDelete
  10. Λατρεύω τα θέματα που βάζεις στις φωτογραφίες σου, και τον τρόπο που τις πλαισιώνεις!!! Τα στόλιδια πολύ γουστόζικα... και πρέπει να είναι πολύ όμορφος ο χώρος με την εναλλακτική Χριστουγεννιάτικη διακόσμιση!!
    Σου εύχομαι καλή χρονιά... με το καλό να κρατήσεις αγκαλιά το μωράκι σας!
    Ευχαριστώ που έπαιξες μαζί μας!

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

friends

Search This Blog