29.12.15

Just play layout

Αυτό το layout που θα σας δείξω σήμερα το έφτιαξα πριν δύο εβδομάδες περίπου,όσο ήμουν στη Λάρισα.Έμπνευση ήταν  ένα layout της Eyoung Lee(δες το εδώ)που κι αυτή με τη σειρά της το εμπνεύστηκε από ένα άλλο layout της Steffi(δες το εδώ) και μου άρεσαν τόσο πολύ και τα δύο!Και ήθελα να φτιάξω πάνω στη βασική ιδέα-δηλαδή γαζώνω ένα σχήμα και πάνω εκεί χτίζω ένα μέρος της σελίδας, μια παρόμοια εκδοχή(στο μεταξύ όσο προσπαθώ να γράψω αυτη την ανάρτηση  η Μαρω μου τραγουδάει μέσα στο αυτί μου το "βάδει ο ντούτσε τη θτολή του"...ότι νά'ναι.... και "κοίτα,μαμά θου κρατάω τον υπολογιθτή μη πέθει"..εντάξει,παιδιά..μου έρχεται τρέλα).Γάζωσα λοιπόν ένα speech bubble και μέσα έβαλα μερικά chipboard stickers,enamel dots και αστεράκια.Το ήθελα λίγο πιο φανταχτερό απ'οσο βγήκε.Μπορούσα ας πούμε να χρησιμοποιήσω χρωματιστή κλωστή και να πιτσιλίσω με λίγο μιστ.Αλλά ότι έγινε ,έγινε πια :)
Να την η σελίδα μου:


 Και τα κοντινά:


Αυτά καλές μου σκράπερς.
Να ευχαριστήσω τις κοπέλες για την έμπνευση ακόμα μια φορά- thank you eyoung lee and steffi -και να εδώ να σας αφήσω με την ελπίδα να ξαναβρεθούμε πριν την πρωτοχρονιά.
Έως τότε πολλά φιλιά.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)

friends

Search This Blog