6.7.16

Reto Julio: Lentejuelas

Γειά σε όλες!
Μετά από αρκετό καιρό,επιστρέφω με μια νέα σελίδα που έφτιαξα για την καινούργια πρόκληση του In The Scrap.Φτιάξτε κάτι με πούλιες.Ευκολο,ναι;
Είπα να ακολουθήσω την πεπατημένη και να σκορπίσω μερικές πούλιες στη σελίδα μου.Το θέμα είναι πολύ ζωντανό,φρέσκο και καλοκαιρινό κι έτσι διάλεξα τις λευκές γιατί καθώς  τις δοκίμαζα πάνω στο χαρτί μου φάνηκαν σαν δροσερές στάλες πάνω σε φρούτα.


Βρήκα  ένα χαρτί να ταιριάζει με τις φράουλες και  μια ωραία γραμματοσειρά στο picmonkey.Εκτύπωσα τη λέξη σ' ένα Α4 κι απο κεί τη μετέφερα με το μολύβι μου στο χαρτί με τις καρδούλες.Αυτή τη φορά παρέλειψα τα μικρά διακοσμητικά εδώ κι εκεί,αφού είχα ήδη τέσσερα έντονα στοιχεία να κυριαρχούν.Στα γρήγορα όλα αυτά και με πολύ κέφι γιατί οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο ή δεν πεθαίνουν ποτέ θα έλεγα εγώ(για τ' αραχνιασμένα χαρτάκια μου το λέω που με περίμεναν υπομονετικά).




Αν θέλετε πατήστε το λινκ εδώ για να δείτε όλα τα layouts της ομάδας και να πάρετε μέρος στην πρόκληση.Πάντα έχει yummy δωράκι για την νικήτρια.
Ελπίζω να σας άρεσε κι επιπλέον να περνάτε το καλοκαίρι σας ξένοιαστα και χρωματιστά.
Πολλά φιλιά 
Έλενα

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)

friends

Search This Blog