13.1.17

Happy new year

Καλή χρονιά καλές μου φιλεναδούλες!

Ελπίζω το 2017 να μας φέρει λίγο περισσότερο χρόνο για τον εαυτό μας,λίγο περισσότερο χρόνο να κάνουμε αυτά που αγαπάμε και λίγο περισσότερο χρόνο να ανακαλύψουμε καινούργια πράγματα.Τουλάχιστόν, εγω προσωπικά,  αυτά θα ήθελα (εκτός φυσικά απο  υγεία, ευτυχία, χρήματα, τον Clive Owen κλπ κλπ).

Ήθελα σήμερα να σας δείξω ένα καινούργιο layout που έφτιαξα με ένα από τα citrus twist kits που έχω και κάθονται στοιβαγμένα στο γραφείο και κάθε μήνας που περνάει ορκίζομαι,κύριε πρόεδρε,να ασχοληθώ μαζί τους.Κι αυτός είναι κι ο λόγος που άρχισα τη συνδρομή.Βλέπω τα χαρτάκια μου να απομακρύνονται από μένα και στεναχωριέμαι.Αυτό το κουτί που φτάνει κάθε μήνα μου θυμίζει να μην προδώσω την αγάπη μου.Αρκετά με τη φλυαρία μου.Νομίζω πως έγινα κατανοητή.




Ελπίζω να σας αρέσει.Και να σας θυμίσω ότι αν ενδιαφέρεστε ,υπάρχει μια χρωματιστή πρόκληση στο In The Scrap για όλες τις scrap μανιακες και μη.

xoxo
Eλενα 

1 comment:

Thank you for your comment :)

friends

Search This Blog